Polityka prywatności UNIVIA sp. z o.o.

Szanowni Państwo,

UNIVIA sp. z o.o. prowadząc działalność gospodarczą zbiera i przetwarza dane osobowe użytkowników zgodnie z właściwymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.( tj. z dnia 11 maja 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1206)

Administrator

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem strony internetowej www.univia.pl

Przez dane osobowe rozumie się informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym wizerunek, nagranie głosu, dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji, informacje gromadzone za pośrednictwem sprzętu rejestrującego lub innej podobnej technologii.
Administratorem danych osobowych jest UNIVIA sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Głębockiej 3/74, 03-287 Warszawa, KRS 0000850481, NIP 5242904297, REGON 386627168.
Z Administratorem danych można skontaktować się pod adresem mailowym: office@univia.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 792 463 447.

Podstawa i cele gromadzenia danych osobowych

Podstawą gromadzenia danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby zrealizować cele, na potrzeby których gromadzimy dane osobowe.

Przetwarzamy dane osobowe w następujących celach i w odniesieniu do następujących podstaw prawnych:

  • zawarcia i wykonania poszczególnych zleceń w tym zapewnienia poprawnej jakości usług (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „wykonanie umowy”,
  • wykonania obowiązków prawnych, np. wystawiania i przechowywania faktur czy udzielania odpowiedzi na reklamacje (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit c RODO) – „obowiązek prawny”,
  • dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”,
  • marketingu usług własnych w trakcie trwania umowy (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.

Przekazane dane osobowe przetwarzamy przez okres niezbędny do realizacji powyższych celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  • czas trwania współpracy,
  • czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorom przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,
  • czas, po którym przedawnią się ewentualne roszczenia wynikające z umowy,
  • czas do momentu wycofania zgody.

Państwa dane osobowe będą przekazywane przez Administratora wyłącznie zaufanym podmiotom takim, jak firmy dostarczające i obsługujące wybrane systemy i rozwiązania informatyczne, dostawcom usług pocztowych i kurierskich lub innych usług działającym na rzecz Administratora.

Z zachowaniem gwarancji bezpieczeństwa danych Administrator uprawniony jest do przekazywania danych osobowych innym podmiotom, w tym:

  • osobom upoważnionym przez Administratora do przetwarzania danych,
  • podmiotom, którym powierzono przetwarzanie danych np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze,
  • innym administratorom, np. kurierom.

Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein), pod warunkiem spełnienia warunków określonych w rozdziale V RODO. Powierzenie danych osobowych klientów Administratora podmiotom z siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym następuje po ustaleniu tego z użytkownikiem.

Podmioty, którym udostępniane są dane użytkownika, mogą z nich korzystać w sposób i w zakresie niezbędnym do realizacji celu określonego przez Administratora. Administrator współpracuje z podmiotami, które powinny przestrzegać przepisów i zasad bezpieczeństwa w zakresie przetwarzania danych osobowych. Administrator zawiera umowy powierzenia danych z poszczególnymi podmiotami określające warunki korzystania przez nich z danych osobowych.

Prawa Użytkownika

W związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych,
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych,
  • żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
  • przeniesienia danych osobowych rozumiane jako przekazanie danych innemu
    administratorowi,
  • wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.

Niezależnie od praw wymienionych wyżej, każda osoba, której dane dotyczą, może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą prawną wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie Administrator zobowiązana jest do zaprzestania przetwarzania danych w określonym celu.

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem danych, które dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W przypadku chęci realizacji swoich praw użytkownik powinien skontaktować się z pod adresem mailowym: office@univia.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 792 463 447.

Google Analytics

Administrator korzysta z usługi Google Analytics, który używa plików cookies przechowywanych na komputerze użytkownika. Dzięki temu uzyskujemy dane osobowe określające podmiot korzystający ze strony internetowej Administratora, jak przykładowo adres IP. Informacje wynikające z plików cookies przekazywane są do Google Inc. i przechowywane na serwerze tej firmy. Google Inc. gromadzi i przetwarza dane zgodnie z własną polityką prywatności.

Pliki cookies

Administrator korzysta ze strony internetowej: https://univia.pl/,
Podczas korzystania przez użytkownika ze Strony Internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące użytkownika. Do tych danych zalicza się: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies (tzw. ciasteczka), system Google Analytics oraz mogą być zapisywane w logach serwera.
Pliki cookies to pliki tekstowe niewielkich rozmiarów wysyłane do komputera lub innego końcowego urządzenia użytkownika podczas przeglądania Strony Internetowej. Pliki cookie zapamiętują preferencje użytkownika co umożliwia podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych informacji oraz personalizacja strony internetowej, tworzenie statystyk strony internetowej.
Administratorem plików cookies jest UNIVIA sp. z o.o.
Użytkownik może zrezygnować z cookies (lub odpowiednie ustawienie preferencji ich wykorzystania przez używaną przez siebie przeglądarkę stron www) wybierając odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron www.

Administrator korzysta z poniżej wskazanych rodzajów cookies:

  • Pliki niezbędne – pliki mające kluczowe znaczenie, umożliwiające użytkownikom poruszanie się po Stronie Internetowej i korzystanie z jej funkcji, takich jak dostęp do bezpiecznych obszarów na Stronie Internetowej.
  • Pliki wydajnościowe – zbierają informacje o tym, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze Strony Internetowej, które części Strony Internetowej odwiedzają najczęściej.
  • Pliki funkcjonalne – rejestrujące wybory dokonywane przez użytkowników (takich jak nazwa użytkownika, język lub region, w którym użytkownicy przebywają).

Administrator korzysta z systemu Google Analytics, który służy do analityki internetowej dając wgląd w ruch Strony Internetowej stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych.

Dane podane przez użytkownika lub zbierane automatycznie Administrator wykorzystuje w celu:

  • utrzymania technicznej poprawności i ciągłości sesji pomiędzy serwerem strony internetowej a urządzeniem końcowym Użytkownika;
  • optymalizacji korzystania przez Użytkownika ze strony internetowej i dostosowania sposobu ich wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika;
  • zapewnienia bezpieczeństwa korzystania ze strony internetowej;
  • zbierania statystyk odwiedzin strony internetowej, ulepszania ich struktury i zawartości;
  • wyświetlania na urządzeniu końcowym Użytkownika treści dostosowanych do jego preferencji.

Postanowienia końcowe

Treści zamieszczone w materiałach zawartych na stronie internetowej i w mediach społecznościowych mają wyłącznie charakter informacyjny i nie mogą być traktowane jako forma doradztwa, konsultacji czy rekomendacji.

Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian tych informacji w każdym czasie i w jakimkolwiek zakresie, bez wcześniejszego powiadamiania odbiorców.

Informacje handlowe dotyczące świadczonych usług mają charakter informacyjny i są zaproszeniem do negocjacji; nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego.

Zasady określone w Polityce prywatności podlegają prawu polskiemu.
Polityka prywatności i cookies może ulec aktualizacji, w szczególności w przypadku zmiany przepisów lub wytycznych odpowiednich urzędów.